عشق برای زیستن

به وبلاگ من خوش آمدید

عشق برای زیستن

به وبلاگ من خوش آمدید

عاشــــــــــــق شـــــــــــــــدم

 
هر زمان که بخواهی از کنارت خواهم رفت تا بفهمی چه باشم چه نباشم عاشقم هر کجا باشم در قلبم خواهی ماند و به عشق تو،با یا تو،با مهری که از تو به دلم مانده ،زنده خواهم ماند

تا زمانی که نفس می کشی،نفس می کشم به عشق نفس هایت که هر نفس آرامش من است

هر نفس امیدی برای زندگی عاشقانه من است

وقتی نیستی،گرچه سخت هست سرکردن با اشک های که می ریزد از چشمانم

اما این عشق توست

که به من شوق اشک ریختن را می دهد این عشق توست که به من فرستی دوباره می دهد

می ترسم،می ترسم،می ترسم

یک سوال ته دلم مانده که می ترسم از تو بپرسم

می خواستم بپرسم که عزیزم مرا دوست داری

این بود حرف دل من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد