عشق برای زیستن

به وبلاگ من خوش آمدید

عشق برای زیستن

به وبلاگ من خوش آمدید

دوســــــــــتت دارم

لحظه ها می گذرند،و من بیشتر به تو دل می بندم

می ترسم کاری کنی که آرام بگیرم صحبتی کن تا از درد عشق نمیرم

لحظه های عاشقی ،انگار نمی خواهد بگذرد روزهای انتظار،باید همین باشم یه عاشق بی قرار

انتظار بی قراری نیز با تو شیرین هست،کار هرروز و هر شب من همین هست

باور کن عشق من،عاشقانه ترین عشق روی زمین هست

فردای من با تو طلوع روزی دلنشین هست

طلوع قلب بی غروب من با تو

این برایم رویا شده که روزی بمیرم و...

آرام کن دلم را،ای تو که در دلم نشستی تو که می دانی تمام وجودم هستی

این شعر را برای تو نوشتم،تا بخوانی و بدانی که همه زندگی ام هستی

اینها همه حرف دلـــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــود هــمـــــــــــــــــــــــین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد